Technologie ITHR
Je založena na nahřátí opravovaného místa infračerveným sálavým panelem, díky kterému se docílí dokonalého bezespárového spoje.
Opravujeme
Výtluky, praskliny (pokud je již nelze opravit technologií na spáry), propadlé části vozovky, chodníky, rozpraskané lité asfalty, nájezdy, překopy a vyjeté koleje.
Výhody proti běžným metodám
- Opravené místo má stejnou mechanickou charakteristiku jako okolní vozovka.
- Nevzniká žádný spoj – nedochází ke vzniku praskliny ve spoji.
- Oprava je velmi rychlá – nová záplata je do 15 minut pojízdná.
- Nebývá nutné zřizovat dopravní uzávěry.
- Metoda nevyžaduje řezání, frézování, bourání, ani zálivku spáry.
- Používá se teplá asfaltová balená směs z termo-kontejneru, díky které je dosaženo ještě vyšší pevnosti a životnosti opravy.
Opravy lze provádět již v rozsahu od 40 m2
Opravy se realizují pomocí menších nahřívacích desek, které se ručně sestaví do požadovaného tvaru záplaty.
Nedochází tak k enormním přesahům do míst, která není třeba opravovat, jako u verzí umístěných na nákladních vozech.
Proti velké verzi opravové sestavy je zde mnohem lepší prostorová dostupnost.